I VENICE BEACH

Hej vanner!

 

Nu ar vi i L.A och har varit det sen i fredags tror jag? Det ar svart att halla reda pa dagarna nu for tiden!
Vi bor pa ett hostel i Venice Beach. Laget ar perfekt men vart hostel kunde ju varit battre. Vi fick varldens chock nar taxichaufforen slappte av oss utanfor, jag ringde till pappa och sa att jag inte kunde bo har, haha! Nar vi vaknade dagen efter insag vi att vi hade overreagerat lite, det ar ganska okej anda.

De senaste dagarna har spenderats med att utforska omradet vi bor i, akt till Hollywood och tittat och traffat pa ingen mindre an Adam Sandler, min favoritkomiker! Jag var sa jakla glad efterat sa jag skuttade runt i Santa Monica. Jag har traffat ganska manga kandisar i NY och det ar verkligen inte likt mig att bli sa uppspelt, men det var ju liksom ADAM SANDLER. I LOOOOVE HIM! :D

Idag har vi kollat pa bio. Det ar pissvader har och kommer vara det tills pa torsdag sa vi passade pa att kolla pa The social network, filmen om killen som uppfann Facebook. Riktigt bra!

 

Jag sitter har pa rummet och tar det lugnt, jag ar sjuk och helt snurrig. Det ar skitlaskigt! Emma ar nere i vardagsrummet med nagra svenskar.

Jag hoppas jag mar battre imorgon, da ska vi kanske till Six Flags!

 

Jag kan inte ladda upp nagra bilder pa denna datorn sa ni far ha lite talamod med det. Men Emma har lagt upp lite bilder pa hennes FB!

 

Vi hors snart igen, PUSS!

 

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Fyyyyy så lyckost dig att träffa Adam Sandler!



Har du bilder på det? Lägg uppp!! :)

2010-10-08 @ 00:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test