LAST NIGHT IN NYC...

Jaha, då var det dags att åka hem till Sverige imorgon.

Allt är så jävla surrealistiskt just nu, jag kan inte fatta att mitt au pair-år är över, att resemånaden är över, att mitt lyxliv på Manhattan är över... Jag är helt känslokall just nu och kommer säkert vara det i några dagar tills jag verkligen förstår att det är över.

Jag och Emma har haft en helt jävla fantastiskt resemånad. Vi har gjort så sjukt mycket saker, haft MÅNGA motgångar då man stundtals bara ville ge upp och åka hem och skapat minnen för livet!

Vi hörs när jag är hemma i Sverige (!!) igen, puss mina trogna läsare som följer mig trots att jag inte uppdaterar! ;)


Jag och Christina i fredags!

Kommentarer
Postat av: sarah

hej! får jag bara fråga med vilken förening/företag du åkte din au pair resa med? :) tack! kram

2010-10-29 @ 00:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test