SAN FRANCISCO

Heeeej allihop!

Nu har jag äntligen ett par minuter över att uppdatera er lite!

Flyget till San Francisco gick bra förutom att det var jävligt segt att åka ensam. Väl framme på flygplatsen mötte jag upp Emma, LYCKA!!

Vi tog bussen til vårt hostel och det var över våra förväntningar. Vi fick eget badrum till och med, det trodde vi inte!
Nu har vi spenderat våra tre dagar här i San Francisco, vi har hunnit med ganska mycket. Alcatraz, Fishermans Wharf, Lombard Street (den kurviga vägen), åka spårvagn, gå ut osv. Vi har haft det så jäkla kul!

Om några timmar är det dags att bege sig till nästa stad, L.A. Vi ska ta greyhoundbussen som tar 8,5 timme... YEY! Men det kommer vara värt det kan jag lova! ;) Vi ska bo precis vid sranden i Venice Beach. NICE!

Nu måste jag gå, hoppas ni mår bra. Jag uppdaterar så fort jag kan igen! PUUUUSSS!

Kommentarer
Postat av: Aaron

You've had so many fun trips, hope you are well, it's fun to read your travelogue and hope you are having a good time!

2010-10-06 @ 20:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test