BILDER FRÅN SAN FRANCISCO

Jag är sjuk idag, så det får bli en lugn dag. Och det betyder ju att jag har tid att visa er lite bilder!

Vi börjar med de från San Francisco:


Gulliga sjölejon vid Pier 39


Jag och Emma på båten till Alcatraz


Det var dimmigt på Alcatraz-ön...


En kolsvart cell som de stängde i de fångar som inte skötte sig i upp till 2 veckor. Sjukt!


En ex-fånge som satt inne för bankrån gick runt och berättade massa häftiga historier med sin gamle, tjocka chihuahua.


Jag och Emma med utsikt över SF. Det blåste en hel del!


Jag utanför Japanese Tea Garden i Golden Gate Park.


De kända cable cars!





Frukost på ett mysigt café


"Hej jag är inte alls turist!"


Fishermans Wharf, sjukt mysigt.


Jag och lilla Alcatraz i bakgrunden



Backarna är preciiis så branta som de säger..


Lombard street, den askurviga vägen!



En liten utgång hann vi med också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test