1 WEEK TO GO

God morgon!

Jag jobbade ett par timmar imorse, sen dess har jag bara käkat frukost och bokat hotell med Emma i San Francisco. Nu är det bara en vecka kvar!!

Jag kan inte fatta att det har gått ett år redan, jag kom ju nyss hit? Även fast jag har varit med om så sjukt mycket saker här så är jag inte klar med NYC på långa vägar. Det är mitt hem nu och det känns jäkligt konstigt att behöva lämna det... Men jag kommer tillbaka snart, det lovar jag!

Idag är planerna att fixa lite med praktiska saker innan resemånaden (avsluta medlemsskapet på gymmet, avsluta mitt amerikanska konto m.m), träna och sen börja jobba igen vid 18. Jag kommer nog inte vara så social denna veckan eftersom jag måste spara så mycket jag kan innan resemånaden, det ser ut att bli rätt tajt med pengar... Men det ordnar väl sig ändå!

Nu ska jag göra iordning mig och gå ut, det är jättefint väder här idag!


Det är kul att leka med Photo Booth!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej igen!

Jag som kommenterade i ditt förra inlägg. När du har tid, kan du maila mig på: [email protected]

Har lite frågor som jag undrar över. När du har tid!!



San Fransisco är förövrigt en liten, mysig och varm stad. Ni måste besöka Alcatraz, riktigt häftigt.

2010-09-21 @ 18:22:19
URL: http://dreamsofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test