ANOTHER DAY IN PARADISE

God morgon!

Slutade jobba för någon timme sedan och är så otroligt trött. Helst av allt skulle jag vilja sova mer, men man kan ju inte slösa bort hela dagen!

Igår mötte jag upp Christina vid Madison Square Park, vi snackade lite skit som vanligt. Lite senare mötte vi upp Sarah vid Union Square och snackade ett tag. Mysigt!

Idag ska jag möta upp Sarah i Soho där vi ska spendera hela dagen. Hon ska säkert shoppa massor den jäveln, men jag måste spara massor av pengar inför resemånaden och när pappa, Louice, Marica och Jonathan kommer hit nästa vecka (!!).

Nu ska jag göra iordning mig, vi hörs lite senare!


Jag och Sarah, fulla och glada i Miami

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test