BESÖK AV SVERIGE

Här kommer lite bilder från när Pappa, Jonathan, Louice och Marica var här förra veckan!

Jag tog inte alls många kort, utan det var mest Pappa och Louice som gjorde det. Jag vet inte när jag kommer få de bilderna men ni får nöja er med de här sålänge!


Pappa, Marica och Jonathan på båten till Statue of liberty


Vi tog en båt till Statue of liberty och gick runt på ön och kikade.


Jag och Louice gick ut på fredagskvällen.


Jag och Louice har inte setts på ett år. Det har hänt lite saker sedan dess, bland annat har hon utvecklat en klöv!


Snygga Lollo och coola Jonte!


Jag och Lollsan på Fifth Avenue


Jonte vid Rockefeller Center


Älskade papi och jag <3



Jonte visar Empire State Buildning uppe i Rockefeller Center


Utsikt över Central Park


Louice och Marica


Inne på Hard Rock Café


Brooklyn Bridge




Sen gjorde vi självklart massor av mer saker, men jag har inte några bilder på det. Ni får helt enkelt vänta med att se resten!

Kommentarer
Postat av: Lotta

vilka underbara bilder. :)

2010-09-22 @ 22:40:40
URL: http://dreamsofmine.blogg.se/
Postat av: Paps

Sicken trip (resa alltså)!! Har varit i Atlanta för 10 år sedan men NYC sopar ju m(anh)attan med det mesta :)

2010-09-22 @ 23:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test