BUFUCKINGHU

Ååååh, jag är så himla besviken just nu...

Jag skulle egentligen ut med Sarah och Kavita ikväll. Jag glömde min plånbok i huset i tisdags morse så städerskan skickade den på posten i tisdags eftermiddag. Jag tänkte att den självklart skulle komma idag men det har den inte gjort. Så jag har inte mitt id och det betyder att jag inte kan gå ut. FUUUUCK!

Jaha, vad fan ska jag göra ikväll då? Sitta inne när jag är ledig imorgon? Kul, VERKLIGEN JÄTTEKUL.
Jag vet att det här är endast mitt fel men jag kan inte hjälpa att bli förbannad. Why, god, whyyyyy?

Aja, nu ska jag fortsätta äta min grekiska yoghurt och tycka jättesynd om mig själv. Bufuckinghu!


Jag vill uuuuuuut ikväll och dansa röven av mig, bli full och slippa tänka på morgondagen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test