CELEBRITY NR. 14?

Igår när jag, Sarah och Kavita var i Soho och shoppade såg vi en liten kändis inne på affären All Saints.


Det var ingen mindre än Gwen Stefani! Hon var i affären och shoppade loss med sina två underbart söta söner.
Haha, det roliga var att ingen av oss fattade att det var hon först, så vi stod precis bredvid henne. Hon var iallafall lika vacker i verkligheten, sjuuukt snygg! Utanför affären var det typ 10 paparazzis som väntade på att hon skulle komma ut.

Hon och Zach Braff är nog de kändisar som jag tycker ha varit roligast att se eftersom jag är ett stort fan till båda!


Otroligt snygga Gwen!


Kommentarer
Postat av: Tove

Vad kul att du också bor på Manhattan! :)

Fast jag flyttar hem på måndagkväll. Jag bestämde mig för att strunta i folks åsikter och göra det jag vill, i slutändan är det ändå ens eget liv. Lyckligtvis har de flesta av mina vänner varit förstående och fina mot mig, de övriga lägger jag ner inte så mycket tid på.



Åh, Gwen Stefani. Hon är så jäkla cool.

2010-09-12 @ 05:07:21
URL: http://nytove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test