CHANGE

Jag har precis sagt hejdå till hela familjen.

Jag visste att det skulle vara jobbigt, att jag kanske skulle gråta lite när vi sa hejdå. Men jag visste inte att skulle vara såhär jobbigt...

Jag har gråtit så mycket ikväll att jag knappt har några tårar kvar. Jag älskar den här familjen av hela mitt hjärta, de är verkligen min andra familj... Även fast jag vet att jag kommer träffa dom igen, så kommer det aldrig bli likadant. Jag kommer aldrig vara så pass nära dom som jag är nu. Och det är riktigt jobbigt att tänka på.

Nu ska jag försöka sova innan det är dags att gå upp vid 03. Vid 04 kommer bilen och hämtar mig och vid 07.15 går flyget till San Francisco!

Jag vet inte alls hur det kommer bli med bloggning och allt, men jag ska försöka hålla er uppdaterade så gott jag kan!
Det här kommer säkert bli min livs bästa resa och jag kan knappt vänta tills den börjar!!

Ha det så bra nu allihopa, snart ses vi hemma i Sverige. Jag älskar min familj och mina vänner över allt annat!



You will stay in my heart forever <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test