GET READY FOR US!

Hej!

Just nu är jag så sjuuukt irriterad. Mala bara skriker och vägrar att sova, hon har gjort det i säkert 3 timmar nu... Vet inte om hon går igenom någon period just nu, jag misstänker att hon börjar drömma mardrömmar och inte vill vara ensam i sitt rum. Otroligt påfrestande är det iallafall! Nu förstår jag småbarnsföräldrar som nästan hoppar ut byggnaden pga av frustration!

Anyway, idag har jag jobbat ganska mycket. Jag och Lucas åkte till South street seaport, det är ett ställe där det finns mysiga affärer, restauranger och stora skepp som man kan gå på och kolla. Lucas älskar skepp så vi hade riktigt kul!

Förresten, vet ni? Igår skypade jag och Emma, nu har vi äntligen bokat alla flygbiljetter!! :D
Så det blir: San Francisco - L.A - Las Vegas - New Orleans - Miami - New York.

Ååååååh, jag längtar så otroligt mycket!!

Nu ska jag kolla lite på tv, sen sova. Jag skulle egentligen till Brooklyn med Christina ikväll, men min värdmamma sa att jag var tvungen att jobba senare typ 20 min innan jag slutade, kul. ELLER INTE!!


Jag ser nästan mest fram emot San Francisco, har alltid velat åka dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test