HÅREXPERIMENT...

God morgon!

Jag vaknade för någon timme sen, idag är jag ledig. Sista lediga dagen som Au Pair. Men nu är det bara 5 dagar kvaaaaaar!! :D

Idag vet jag inte riktigt vad planerna är. Sarah är tillbaka från Kaliforinen så jag ska försöka tvinga henne att färga mitt hår. Jag köpte färg igår, ingen aning om hur det här kommer bli. Men den som lever får se! Om jag får gult hår så får jag väl gå till frisören. Inget mer med det!

Jag skulle egentligen följa med Sarah och Kavita ut igår, men jag hade så otroligt ont i nacken och somnade tidigt. Nu när jag vaknade såg jag att Sarah hade ringt vid 23 när hon hade landat. Och nu såg jag på FB att dom hade suttit vid samma bord som Leonardo DiCaprio och Cameron Diaz. FUCK!

Nej, nu ska jag göra iordning mig. Vi hörs lite senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test