LÖRDAGENS OUTFIT

God morgon!

Det var inte lätt att stiga upp imorse kan jag säga, jag är SÅ jäkla trött idag. Jag jobbade mellan 7.30 - 9 imorse och sen vet jag inte när jag börjar jobba igen. Jag funderar seriöst på att lägga mig och sova igen, men jag hatar att sova under dagen. Vi får se hur jag gör!

Nu pratade jag precis med Sarah och vi ska luncha i China Town lite senare! Nom nom, I looove China Town!

Haha, nu när jag la upp bilden kom jag på att jag inte ens har skrivit om lördagen. Vi började iallafall hos Paulina där vi drack några drinkar innan vi gick vidare till Juliet. Där var det dans, dans, dans som gällde och jag träffade otroligt nog Marcus Schenkenberg igen, trevlig snubbe det där! Tiden gick för fort och jag kom hem alldeles för sent för att börja jobba 9 på morgonen i 10 timmar...



Lördagskvällens outfit


Kommentarer
Postat av: Aaron

Oh you looked wonderful that night Josefine! I hope you feel better today, seem like a lot of peope have been sick recently and they say the allergies for ragweed pollen were also bad for many in the US this season. Well have a good Monday, take care!

2010-09-20 @ 11:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test