MOT LES!

Hej mina små gullungar!

Hela dagen har bestått av jobb. Jag har varit själv med Mala mestadels av dagen eftersom resten av familjen var på en fest i Lucas skola. Den lilla damen har börjat bli riktigt trotsig och bestämd nu, inte som när jag kom hit direkt. Men jag älskar henne lika mycket för det och 95% av tiden är hon underbar!

Nu kommer alldeles strax Sarah hit och vi ska möta upp Christina och hennes vänner på en bar i Lower east side. Det kommer säkert bli jättetrevligt! Jag stannar nog inte ute alls länge ikväll eftersom jag ska jobba hela dagen imorgon också. Men vi vet ju allihop hur det slutar när jag säger att jag ska vara hemma vid 1! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test