MOT SOHO!

Nu är jag klar och ska möta upp Sarah i Soho. Later!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hittade din blogg för ett tag sen men det var inte förrän några dagar sen som jag började läsa om ditt Au Pair år från start. You got me hooked in front of my computer och har nu läst nästan alla inlägg från det att du åkte fram tills nu. Jag har läst om dina ups-and-downs och inser att det självklart inte bara är tipptopp hela tiden. Du har däremot inspirerat mig massor, att verkligen ta steget och i alla fall ansöka till Au Pair. Jag har varit väldigt tveksam till om det skulle passa mig och om det verkligen är vad jag vill, men efter att ha läst din blogg har jag fått svar på så många frågor även om det fortfarande finns massor kvar. Skickade in min preliminäransökan till SI igår, började fylla i ansökan idag och om en månad har jag min intervju. Tog studenten i våras, men inte förrän nu känner jag att jag verkligen vet vad jag skulle vilja göra inom det närmsta året. Vill bara säga TACK för en bra blogg :) hade du någon mailadress om jag skulle vilja ställa någon mer fråga? Keep up the good work :)

2010-09-08 @ 22:44:14
Postat av: Aaron

'The wait is over' NFL football kicks off tonight, check out the concert with Dave Matthews and Taylor Swift, followed by by favorite player, Brett Favre, play the re-match vs. the Saints.

p.s. I like your picture today

Later Josefine!

2010-09-09 @ 20:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test