PACKING UP MY LIFE

Jag somnade om efter jag skrev det senaste inlägget och vaknade upp igen vid 13.30.

Jag behövde verkligen den sömnen, jag har varit så sjukt bakis idag så det är inte sant... Men det är smällar man får ta!

Resten av dagen har spenderats med att packa. Fy fan vad konstigt det känns att packa ihop ett år av sitt liv... Hela rummet blir helt plötsligt så tomt och opersonligt. Jag försvinner lika snabbt som jag kom. Men jag är redo att gå vidare, det vet jag. Men ibland kan det vara otroligt jobbigt att gå igenom stora förändringar...

Jag ska börja jobba om en kvart och jobbar till 22. Jag tror inte jag ska gå ut ikväll, är alldeles för trött för det. Jag måste ändå vila upp mig och spara pengar till tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test