SKJUUUUUT MIG!

Faaaaaaaaaan, min plånbok har fortfarande inte kommit!!

Nu börjar jag bli riktigt orolig att någon har tagit den eller nått, städerskan skickade ju liksom den i tisdags eftermiddag med Fedex och det brukar gå skitfort. Och nu är det liksom fredag eftermiddag?! FAAAAN, JAG DÖR OM DEN ÄR BORTA!

Ikväll skulle jag egentligen på massor av roliga saker, det är ju Fashion Week i New York nu och jag kunde om jag ville gå till Alexander McQueens showroom. MEN NEJ, JAG HAR INGET JÄÄÄVLA LEG!

Snälla, döda mig långsamt. Helvete, nu blir jag deprimerad på riktigt...



Hahahaha, PRECIS nu så knackade min värdmamma på och gav mig plånboken!! Brevbäraren hade varit för lat för att komma med det hit så det var på posten. THANK YOU GOOOOD! Åååååh, nu är jag lycklig igen!

New York, you better be ready for me tonight!! :D :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test