SÖNDERSTRESSAD

Heeeeeeeej!

Jag är så otroligt stressad över allting, jag åker imorgon tidigt och måste bli klar med packningen nu! Aaaaah, jag åker imorgon!

För övrigt så har helgen varit jättetrevlig. I lördags mötte jag, Sarah och Paulina upp Christina och hennes pojkvän på en bar i Les. Där drack vi ett par drinkar innan det var dags för oss att dra vidare till Paulinas väns fest. Det var jättetrevligt där, när Sarah och Paulina skulle gå vidare till Kiss n Fly åkte jag hem för att jag skulle jobba tidigt dagen efter.

Under söndagen jobbade jag hela dagen, men det var den slappaste dagen på länge. Vi hade en liten avskedslunch alla i familjen på ett jättebra kinaställe i China Town. Hur gott som helst! Under eftermiddagen kollade vi på film och mös. Vad jag kommer sakna mina små älsklingar!

När jag slutade vid 20 slängde jag på mig kläder och smink och begav mig till Upper east side för att käka middag med Sarah och Kavita. Vå åt på en jättegod iteliensk restaurang.

Nu kom jag precis hem efter en brunch med Paulina och Sarah. Jag sa hejdå till Sarah eftersom hon åker till Sverige i eftermiddag... Men vi kommer ju ses typ direkt när jag kommer hem till Sverige igen!

Som ni förstår är jag superstressad och får panik över packningen. Hur mycket ska man ha med sig när man ska resa i en månad???

Nu måste jag fortsätta med packningen, jag hoppas jag hinner med ett inlägg till innan jag drar vid 5 imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test