TACK!

Först och främst vill jag bara säga tack Emma för den urgulliga kommentaren jag fick igår! Jag blev så glad av att jag har inspirerat några till att åka som Au Pair. Jag försöker verkligen visa i min blogg att allting inte är så jävla perfekt hela tiden trots att jag lever ett skitcoolt liv här på Manhattan. Ibland är det nog lätt för vissa att tro att jag lever värsta prinsesslivet, men så är det verkligen inte.

Jag kom hem från gymmet för en stund sedan. Idag fick det bli Total body conditioning och igår eftermiddag körde jag 30 min på crosstrainern!

Gårdagen med Sarah var förresten väldigt mysig. Vi strosade runt i Soho, jag dregglade över alla snygga kläder som Topshop har fått in och önskade att jag hade massor av pengar att shoppa loss för... Men jag måste spara inför resemånaden!
Vi åt lunch på ett jättemysigt ställe på Lafayette och Spring St innan jag skulle iväg och träna.

Nu under eftermiddagen ska jag försöka fixa massa tråkiga saker, typ som skatter och sånt där. Blööö vad det suger.. Men men, det måste väl göras också!



Kommentarer
Postat av: emma

2010-09-10 @ 23:27:10
Postat av: Emma

Det är jag som ska säga tack!! :)

2010-09-10 @ 23:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test