TOMORROW <3

God morgon!

Gud vad skönt det var att få en hel natts sömn inatt, jag sov från 22 till 07. Så nu är jag äntligen utvilad!

Men det sura är att jag fortfarande är sjuk... Det känns ju lite sådär att vara det när the Swedish crew kommer till New York IMORGON, men ingenting kan hindra mig från att krama ihjäl dom när vi ses. ÅH vad jag längtar!!

Idag är planerna inte många. Jag ska försöka ta det så lugnt som möjligt så jag blir frisk fortare. Jag ska börja jobba vid 16 igen, så nu ska jag sätta på en rulle och viiiila.

Vi hörs lite senare, puss!


Jag just nu


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hittade din blogg via goolge faktiskt. Nu kan jag inte sluta läsa den. Jag är ett STORT New York fan. STORT. Älskar staden, eller Manhattan skall jag säga, mer än något annat ställe i världen. Har börjat läsa från de att du kom till New York men nu går ögonen i kors så jag skall fortsätta min läsning imorgon.

Jag ser samma glädje över staden i dina inlägg som jag känner :)

Nu har jag något att roa mig med imorgon ( ligger hemma och är förkyld...)

2010-09-17 @ 00:18:57
URL: http://dreamsofmine.blogg.se/
Postat av: Aaron

I've learned how to say 'I yearn' in Swedish from the post.

2010-09-20 @ 11:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test