NATTBOWLING PÅ BOWLMOR

Fan.

Jag börjar bli sjuk tror jag. Har ganska ont i halsen och är hur trött som helst. Kanske tröttheten beror på att jag har druckit fredag, lördag, söndag och måndag? Nej då, det tror jag inte! ;)

Ikväll ska Sarah, Paulina och Kavita ut men jag pallar verkligen inte. Det finns en stor chans att jag skulle kunna träffa Eminem, Jay Z och Beyoncé ikväll eftersom dom ska komma till 1oak ikväll efter deras konsert. Och jag känner snubben som ska "ta hand" om dom på klubben. Men jag känner att jag vill vara frisk tills pappa och dom kommer hit (om 1,5 dag!!) så det får bli en hemmakväll istället.

Nu tycker säkert alla att jag är dum i huvudet, men kändisarna kommer säkert hålla sig till sig själva iallafall! ;)

Nu ska jag kolla på säsongsavslutningen av True Blood. Jag har inte haft tid att kolla på det än, det har varit några mycket upptagna dagar!

Nattbowlingen igår var förresten hur kul som helst! Vi blev ett gäng på 9 personer, jag kom tvåa efter en bra match mellan mig och Julian. Men det var nära att jag vann! :)


Jag och Sarah i Miami!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test