VIDEOBLOGG

Goooooood afton!

Jag sitter just nu och käkar kvällsmat och tittar på MTV video music awards. Så sjukt bra!

Dagen har varit jättemysig! Jag mötte upp Sarah vid China Town för en lunch på vår viatnemesiska favoritrestaurang.
Efter lunchen tog vi en shoppingrunda, eller ja, Sarah då. Jag måste ju hålla i mina pengar lite nu innan pappa och dom kommer och resemånaden... Men jag klagar inte (okej, bara lite. Jag hittade massa fint...).

Nu är mina värdföräldrar ute och käkar, så jag måste vara hemma. Men så fort dom kommer hem så ska jag och Sarah gå på nattbowling! Vi ska dit med Daniel och gänget. Kommer nog bli skitkul, jag älskar nattbowling!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test