ABERCROMBIE & FITCH


H
allå snyggingar!

Jag kom hem för en liten stund sen och har köpt med mig lite sushi från Sushi Samba som jag precis har mumsat i mig. Gud vad gott det är!

Idag har jag tagit det rätt chill, lämnade inte lägenheten förrän 12 och åkte upp till Abercrombie & Fitch för att köpa ett par efterlängtade mjukisbyxor. De är så jävla sköna, jag tror jag kommer bo i dom ett tag!

Annars har jag strosat runt lite på Femte avenyn och köpt lite smink som kompisar har beställt. Jag ska alldeles strax bege mig ut på en springtur, ska bli skönt!

Ikväll blir det fest hemma hos Paulina och eventuellt middag med Kajsa, Eva och Elin innan dess. Kommer nog bli en bra kväll!

Dagens outfit har idag bestått av kavaj från Necessary Clothing (ny!), jeansshorts från Gina Tricot, halsband från JC och Converse


Mina nya mjukisbyxor från Abercrombie & Fitch, 48 dollar


Fifth Avenue



Min favoritsushi från Sushi Samba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test