BACK TO REALITY

Herregud, nu var det ett tag sen jag uppdaterade!

Jag har verkligen inte haft tid, den här månaden har varit helt crazy med både de mest fantastiska ögonblick och förjävliga stunder. Men en sak vet jag iallafall; jag hör hemma här!

Idag åker Sarah hem och imorgon är det min tur. Jag är helt slut efter en väldigt intensiv månad så på ett sätt ska det bli skönt att åka hem till sin egna lägenhet och få lite struktur i livet igen, haha!

Nu känns det inte lika jobbigt att åka hem denna gången eftersom jag kommer tillbaka snart. Kanske redan i sommar, who knows... Sen har jag stora planer i höst! :)

Nu ska jag åka ner till China Town och köpa en till resväska, jag har shoppat så jävla mycket så jag behöver en till. Sen ska jag bara njuta av min sista dag i New York för ett tag, idag har vi 26 grader och sol så det är ju en perfekt avslutning på en awesome resa!!

Vi hörs antingen ikväll eller när jag är hemma i Sverige, då ska ni få se massa bilder också. Puss!


Jag och min fina Sarah i Maj förra året


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test