BEAUTIFUL DAY

Gud vilken underbar dag det har varit idag!

Vi har haft typ 13-14 grader och strålande sol här i New York, hur skönt som helst.
Dagen har spenderats med min gamla värdfamilj. Jag och Lucas gick på förmiddagen till Union Square till bl.a Barnes & Nobles som är en bokaffär. Efter det gick vi till den stora Farmers market som finns på Union Square på lördagar och köpte lite hot apple cider, mums!

Vi mötte sen upp resten av familjen och åt lunch på ett nytt ställe som heter Brio nyc. Det har bara varit öppet någon månad och ligger på 21:a och Broadway. Deras brunch är huuuuur god som helst, så gå dit om ni vill käka lite god mat!

Under eftermiddagen har vi kollat på film och nu under kvällen har jag och föräldrarna ätit middag. Jag har inte kunnat få tag i någon pga att jag inte får min amerikanska mobil förrän nästa vecka, så jag stannar inne ikväll. Lika bra, för jag är otroligt jetlaggad!

Imorgon ska jag träffa Paulina, det ska bli skitkul!

(Det går inte ladda upp bilder just nu, testar imorgon istället!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test