BRYANT PARK OCH MANIKYR

God afton!

Jag har precis sagt godnatt till mina gamla värdföräldrar, vi har käkat asgod pasta och suttit och snackat i typ tre timmar. Hur mysigt som helst, har verkligen saknat dom!

Dagen har varit jättebra. Under förmiddagen fixade jag lite saker, bl.a skickade hem min hemnyckel till mamma (dum som jag är glömde jag ge henne den, någon måste ju kolla till lägenheten) och köpte en laddare till min amerikanska telefon. Det visade vara svårare än vad jag trodde, jag tror jag gick till fem affärer innan de hade den jag behövde... Men nu har jag äntligen en amerikansk telefon, då är det lite lättare att få tag på sina vänner här!

Vid 14 mötte jag upp Paulina, det var SÅ kul att se henne igen! Vi köpte med oss lunch och satte oss i Bryant Park och pratade igenom allt vi har missat de senaste månaderna.
Efter några timmar var Paulina tvungen att gå till skolan så jag passade på att göra manikyr. Gick till ett jättebra ställe på 56:th mellan Lexington och Park och jag fick nackmassage medan de fixade naglarna, NICE!

Sen senare på eftermiddagen begav jag mig ut på en springtur längs med East River. Som jag har saknat det! Och det gick verkligen bra idag, jag bara flööööög fram (okej nu ska jag inte överdriva).

Nu ska jag kolla lite på teve, sen sova. Imorgon blir det säkert en till underbar dag. I'm loving life right now!!

Alltså, HUR SÖT är inte familjens nya valp, Trixie? Jag älskar henne redan! Här hade hon precis vaknat efter en liten nap på mina kuddar i sängen. Gulle!

Kommentarer
Postat av: maja

Kan jag få fråga dig lite frågor om au pair? :D

2011-04-06 @ 10:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test