BYE FOR NOW, MY BELOVED NEW YORK

Jag sitter just nu och väntar på att klockan ska bli 14.

Då kommer bilen och hämtar mig och tar mig till JFK. Jag vill bara att den här dagen ska vara över, har åkt på en förkylning så jag känner mig helt febrig och svimfärdig då och då så jag känner inte alls för att flyga i 10 timmar.

Jag är ju sjukt flygrädd också så det gör mig bara ännu mer orolig i kroppen, men det gick så bra när jag åkte hit och jag gillar verkligen det flygbolaget jag ska flyga med så jag ser fan fram emot att sätta mig i planet vid 18 och försöka sova lite är så otroligt trött. Hoppas hela flygresan går snabbt!

Nu ska jag äta upp min bagel och jordgubbar innan jag packar det sista. Vi hörs när jag är i Sverige!

Ps. Älskar min familj, vänner och katt, måste skriva det ifall det händer något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test