CENTRAL PARK

God afton!

Hur mår ni? Bra hoppas jag!

Jag är jävligt förkyld och har hur ont i huvudet som helst, så jag har precis käkat lite Bravo-pizza (jag dör så gott det är!) och ska nog stanna hemma ikväll. Hoppas jag mår bättre imorgon, för då har jag mycket roliga planer!

Idag har varit en lugn och skön dag, jag vaknade vid 09.30 typ och åt frukost med barnen. Båda har varit hemma idag eftersom Mala fortfarande är lite sjuk och stackars Lucas har fått en öroninfektion.

Vid 12-tiden begav jag mig till Central Park, idag har vi haft helt UNDERBART väder, 26-27 grader och strålande sol! Jag köpte med mig lite frukt och satte mig på en klippa och solade. Hur skönt som helst!
Där låg jag och göttade mig i typ 4 timmar tills jag tröttnade och åkte hem. Under eftermiddagen har jag hängt med mina små skitungar, det är sjukt hur mycket jag älskar de där små liven!

Nu ska jag kolla på Avatar och sen sova tror jag. Nu vill jag inte vara sjuk längre, jag ska vara frisk imorgon. BRA, då säger vi så!

Dagens outfit bestod av tshirt från Bik Bok, shorts från Forever 21 och Converse


Vackra Central Park!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test