DIABLO ROYALE

God morgon!

Jag vaknade för ett par timmar sen, lite bakis och jävlig men vad gör det om 100 år?

Gårkvällen var verkligen hur trevlig som helst, jag mötte upp Kajsa, Eva och Elin på deras hotell. Vi gick sen till Waverly Inn som någon hade rekommenderat till dom, men det sög och var bara gamla människor så vi gick vidare. Vi hamnade sen på en bar som jag har hängt på ganska mycket med Eduardo, Diablo Royale. Där drack vi frozen margaritas och snackade med två astrevliga amerikanska killar!

Jag har tagit bilder med min kamera och det suger ju verkligen att jag inte kan ladda upp dom på datorn.. Men jag tog lite bilder på min shopping igår med iphonen!

Tröja från Necessary Clothing, 22 dollar


Necessary clothing, 30 dollar


2 body butter, 1 shimmering lotion och en body scrub i doften Cranberry, luktar hur gott som helst!

Jag glömde ta kort på kavajen och byxdressen, det kommer någon annan dag. Och skorna får ni se när jag kan visa bilder från den riktiga kameran, när jag tar bilder med iphonen så ser de ut som de är svarta och det är de INTE! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test