GÅRDAGENS SHOPPING

Igår regnade det större delen av dagen, men inte gav Josefine upp för det!

Jag begav mig ut på en shoppingrunda i Soho i ett par timmar ändå och hittade en kjol och en topp. Mycket nöjd!
Idag ska jag bege mig ner till West Village- området och kolla runt i lite olika affärer där, sen ska jag vara barnvakt i ett par timmar och ikväll ska jag möta upp Angelica för en fika!

Det är underbart väder idag, så jag ska försöka klämma in en springtur längs med East River. En av mina favoritsaker att göra i älskade New York!
Kjol med skinndetaljer från H&M, Blommig, transparent topp från Forever 21

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hallå snygging! Hur har du det i new york? du verkar trivas som aldrig förr ;) Nemen, jossan. Va gullig du är! :)



Nu gjorde du min daaag ska jag säga :D Va glad jag blir :D kan du verkligen det? Snäll du är. Du får pengar självklart när du är hemma igen :) åh va glad jag blir. (haha, tänk för ett litet läppstift)



Jag tror den heter typ MUSE eller nått, haha. Knallrosa och matt är den iallafall :) ÅH, du anar inte hur glad jag blev nu. Puss!

2011-04-06 @ 23:39:10
URL: http://www.alexandrawandeby.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test