I'M BACK IN NEW YORK!

I'm back!!

Resan gick jättebra, jag som var så nervös innan var ganska lugn på flyget faktiskt. Jag åkte med världens bästa flygbolag från Bryssel, Jet Airways hette det. Det är indiskt och de serverade SÅ god mat, verkligen asgott! Så åk med det för tjyven när ni får chansen!!

Jag var hemma hos min värdfamilj vid 16- tiden (security checken och taxin tog en evighet...) och jag kan inte ens beskriva hur underbart det känns att äntligen få träffa dom efter nästan ett halvår! Lucas och Mala kände igen mig direkt och var så glada och skulle visa mig alla deras nya saker som de fått på julafton och sådär. Mina älsklingar!

Vi kollade lite på teve tillsammans innan läggdags just like the old times och när barnen skulle lägga sig vid 19.30 gav jag också upp. Jag var så himla trött, och mina värdföräldrar sa att jag såg jäkligt trött ut också. Haha, tack för den liksom!

Men jag lyckades iallafall sova till 07.30 (det är ju till 13.30 i Sverige) så jag hoppas att jetlaggen försvinner snart.

Nu ska jag göra lite frukost sen ska jag hänga lite med familjen och kanske träffa Paulina lite senare. Kvällen är fortfarande öppen för förslag, vi får se vad som händer!

Har jag sagt att jag är LYCKLIG???!! :D


Jag och snygga Paulina på Nikki Beach förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test