PARTY EVERY NIGHT

Hallå!

Just nu sitter jag och bestämmer om jag ska ut eller inte. Jag jobbar fortfarande (föräldrarna är på någon fest) och Paulina är osäker på om hon ska ut eller inte.
Jag vet inte hur jag ska göra eftersom det här är den sista kvällen jag kan ta det lugnt eftersom helgen kommer bli galen och när Sarah kommer på måndag kommer det bli ännu galnare! Men jag är ju på semester så vi får se hur jag gör!

Annars har dagen varit bra som vanligt! Jag åkte på förmiddagen upp till Paulinas lägenhet, vi käkade lunch och snackade lite. Mysigt!
Efter lunchen gick vi till H&M och kollade på Conscious Collection- kollektionen som släpptes här i USA idag eller igår.

Sen vid 16.30 hämtade jag Lucas på hans skola och vi åkte hem och käkade lite pizza, kollade på lite teve och sen la jag dom vid 19.

Nu ringde Paulina så vi ska visst ut! Det var min vilokväll det ;)

Ha en bra kväll, det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Aaron

It's cool you came back to New York! Sounds like you're have a great time, enjoy Josefine!

2011-04-17 @ 10:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test