PASSOVER

Nu drar jag och min familj här i New York på Passover-fest i Brooklyn för andra året i rad!

Det kommer bli asnice, hade så jäkla kul där förra året och hoppas det blir lika bra i år igen. Det kommer ca. 150 pers tror jag och de har hyrt en aaaaasstor lokal där vi ska käka massor och umgås. Vi får se hur många som kommer tro att jag är gravid efter alla måltider! ;)

När vi kommer hem ska jag snabbt byta om och möta upp Sarah och Kavita, det blir självfallet utgång idag också!

Min Passover-look för kvällen!


Kommentarer
Postat av: K

Boooom. Ramlade in här. Från blogg till blogg- vilken fin blogg du har! Känner igen mig mycket utav dina tankegångar och sättet att resonera. Vad planerar du med livet? Maila gärna om du vill svara. Hoppas allting går bra!!!

2011-04-25 @ 22:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test