SATURDAY

Hej mina små vänner!

NU
har jag äntligen tid att sitta framför datorn en liten stund, den här helgen har verkligen varit helt crazy...

Som jag berättade innan blev vår älskade Mala inlagd på sjukhus i fredags förmiddag för att hon fick en allvarlig astmaattack och hon kunde verkligen inte andas. Så hon har legat inne hela helgen och de har försökt hitta rätt mediciner vilket var ganska svårt eftersom det bara hjälpte i 30 min innan det blev värre igen. Jag har varit så ledsen och rädd hela helgen eftersom hon inte blev bättre även fast hon var på sjukhuset, och en 2-åring kan ju inte direkt berätta hur dom känner sig...

Så jag spenderade typ hela dagen igår på sjukhuset efter jag tog Lucas på en födelsedagsfest på Toys R Us i Times Square. På kvällen mötte jag upp Matilda och hennes två vänner, vi käkade jättegod koreansk mat vid Herald Square!

Efter de åkte hem tog jag en taxi till Mary där vi var några tjejer och drack vin och snackade lite. Sen blev det en liten utgång efter det!
Lucas var på en "Make your own robot"-fest!




Middag på en koreansk restaurang där man grillar sin mat på bordet!



Efterrätt på Pinkberry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test