SUNDAY

Vilken härlig söndag jag har haft!

Jag vaknade upp ganska bakis och förkyld men det ignorerade jag och mötte upp de svenska tjejerna jag träffade för några dagar sedan. Vi gick och brunchade på Tre, det ligger på Houston och Ludlow street. Det var sjukt god mat och det bästa var att man fick en rätt och huuuuur mycket bellini, mimosa och champange man ville för 20 dollar! Jag vet i fan hur mycket jag drack, men mycket var det iallafall!

Med den perfekta salongsberusningen mötte jag upp Matilda och hennes vän Ida för lite shopping innan vi mötte upp Paulina och hennes vänner för sushi i East Village. Det var en jättemysig avslutning på en underbar söndag som man bara kan ha här i New York. Det är fan gött att vara lite småfull mitt på dagen! ;)

Fast nu känner jag att bakfyllan börjar smyga sig fram och det är inte lika kul... Plus att förkylningen bara blir värre, har hostat som en tok de senaste dagarna. Men det är bara att knapra piller och le lite, för livet kunde ju ha varit sämre nu!

Och vet ni vad det bästa med denna söndagen var? Att Mala äntligen fick komma hem!!

Kajsa och jag på Tre!



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja men det kan nog stämma :D känner jag igen... Hihi. Snäll du är: )

2011-04-11 @ 19:31:42
URL: http://www.alexandrawandeby.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test