THE BOX

Vaknade för en liten stund sen, slängde på mig kläder och gick ner till cafét runt hörnet och köpte lite frukost.

Idag är jag bakis LIKE HELL, men om det var värt det?!?!?! Svar: JA! Jag hade en så jävla rolig kväll, jag och Kavita mötte upp ett helt gäng med svenska tjejer på The Box. Jag hade ingen aning om vad det var förutom att det var någon form av show på klubben. När vi kom dit var fick vi ett bord jättenära scenen, vi drack lite drinkar och dansade lite.
Sen, vid 01.30 började showen och det första som kommer ut är en man med plastarmar som strippar av sig alla kläder och börjar göra konstiga grejer med sina små armar (han hade bara typ händer, inga armar). EH, okej?

Sen fortsatte det med den sjukaste grejen efter den andra och man kunde inte göra något annat än att skratta!
Hela kvällen var helt amazing och jag hade sååå jävla kul. Dit ska jag definitivt tillbaka igen!

Jag kom väl hem vid 05-tiden och sov fram till för en timme sen typ. Skulle behöva sova mer men jag kan inte!

Jag tog ju självklart bilder med min kamera och jag har fortfarande ingen kamerasladd så jag kan tyvärr inte visa dom nu.


Såhär ser det om man tittar från andra våningen mot scenen. Vi satt på det nästan längst fram på golvet (de hade satt dit bord och sådär) och sen lite senare på andra våningen till vänster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test