SUCKY FLIGHT...

Hej mina fina!

Jag lever, jag lovar! Jag landade vid 12 i torsdags efter en för jävlig flygresa. Det började redan i New York då planet blev försenat 1 timme för att det var något fel på startbanorna. Egentligen hade jag bara 1 timme och 10 min på mig att byta plan i Bryssel, och man hinner ju knappt byta flyg på 10 minuter, speciellt inte på den gigantiska flygplatsen i Bryssel...

Men de lyckas få oss dit 10 min tidigare så jag sprang som faaaaan till typ andra sidan flygplatsen, sprang före alla i kön till säkerhetskontrollen och hann med boardingen med 2 minuters marginal... Sen när vi väl satt på planet berättade de att det var något fel på det och vi var tvungna att byta. Efter en jävla massa krångel var vi äntligen påväg till Göteborg och var framme 1,5 timmar för sent.

När jag står och väntar på mina väskor, tror ni dom kommer då? SJÄLVKLART INTE. De bestämde sig för att stanna i Bryssel så jag åkte hem utan mina älskade saker.

Det låter som en underbar flygresa, eller hur? ;) Och för att göra det ännu lite värre har jag åkt på världens förkylning med feber och allt....


Jag i New York för några dagar sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test