WEST VILLAGE

Idag har vi haft fint väder igen!

Vädret sög ju igår, så det var skönt att få se solen igen! Jag började dagen med att gå till West Village och kollade i lite olika vintageaffärer. Jag gick också förbi den nyöppnade svenska godisaffären Sockerbit. De öppnade för bara 10 dagar sedan och de hade verkligen alla goda godissorter från Sverige!
Och exakt VARFÖR fanns inte denna affären när jag bodde här förra året?! Då skulle jag gå dit varje dag, typ! ;)

Lite senare gick jag till Soho och hittade en urgullig affär som heter Fame, den ligger på Bond och Broadway. Jag fick med mig en jääääättefin byxdress som jag kommer använda typ varje dag i sommar, jag älskar den! Jag kan visa den imorgon om ni vill!

Och förresten, anledningen till att det inte är så mycket bilder här i bloggen är för att dum huvudet Josefine (alltså myself) glömde kamerasladden i Sverige... Blir så trött på mig själv ibland. Mamma ska skicka den, så snart får ni se lite bilder! Ni får nöja er med crappy Iphone-bilder så länge!

Dagens outfit bestod av topp från Forever 21 (ny), skärp från Urban Outfitters och jeans från Gina Tricot



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test