VAD ÄR ODDSEN?

Jag måste bara berätta en så jävla sjuk sak som hände idag!

Jag var inne på Zara i Soho och stod i kön till omklädningsrummet. Helt plötsligt kom det ut en tjej som hade testat ett par jeans med dragkedja längs ner på benen. De hade fasnat på något sätt och hon kunde inte få av sig dom så hon bad någon om hjälp.

Hon stod och skrattade, sen kom hennes kompis och de snackade svenska så jag frågade henne hur det gick och skrattade lite och tyckte synd om henne. Jag tyckte hon kollade lite konstigt på mig, men ignorerade det.
När hon hade stått där en stund med typ tre anställda som försökte få upp dragkedjan frågade hon vad jag hette.

- Josefine heter jag.
- Jahaaaa, jag har läst din blogg, det är därför jag känner igen dig!


Eeeeeh, WHAT?

Hur sjukt är inte det, att jag träffade på en bloggläsare mitt i New York?! Det är inte så att jag har miljontals läsare direkt, haha! Jag blev helt chockad typ, fan vad coolt!

Tjejerna var iallafall hur trevliga som helst så vi gick och lunchade tillsammans på Bread och shoppade lite innan jag var tvungen att åka hem. Vi ska ses igen på fredag och i helgen! :)

Ps. De fick inte upp dragkedjan så de var tvungna att klippa upp det, haha!

Kommentarer
Postat av: LivingBullet

HAHAHA!!! Grymt ju! LOL

2011-04-07 @ 18:45:07
Postat av: Alexandra

Haha, kul! :)



Svar - Men sötnos, tack igen! va snäll du är.

Du jag förstår det, det är en stad jag MÅSTE besöka en vacker dag : ) Ja just de, det har jag för mig att du sagt. Va roligt, hade också velat göra något sånt.



Allt är bara bra med mig :) jobbar och står i, men njut av din tid nu så får vi höras när du är hemma igen då snygging. TACK ÄNNU EN GÅNG! :) kramis

2011-04-07 @ 22:50:23
URL: http://www.alexandrawandeby.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test