FOXIE

Igår somnade Foxie in för gott.

Jag är fortfarande så chockad, allting hände så fort att jag inte hade tid att förbereda mig. Pappa ringde mig i söndags och sa att hon hade blivit dålig från sin sjukdom men hon har alltid blivit bättre så det trodde jag att hon skulle bli den här gången också.

Men när pappa ringde igårkväll hörde jag direkt att något var fel och han sa att Foxie hade blivit jättedålig igår och när de åkte in till veterinären så var de tvungna att avliva henne.

Jag kan inte beskriva hur mycket den hunden betyder för mig. Alla våra springrundor i skogen, alla mysdagar, alla gånger hon tröstade mig när allt annat var skit. Hon var en familjemedlem och det kommer vara så tomt utan henne. Ingen kommer någonsin kunna ersätta henne och jag försöker verkligen minnas alla underbara stunder, men jag är bara så ledsen just nu. Riktigt jävla ledsen.


Vila i frid min fina vän <3

Kommentarer
Postat av: Melina

Skickar varma tankar till er! Vet hur tufft det är att förlora en vän. <3

2011-08-24 @ 19:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test