NYC-REUNION

Heeeeeeeeeej mina älsklingar!

Jag har fortfarande en del trogna läsare som klickar sig in här varje dag och hoppas på att jag ska skriva lite. Jag tycker ju om att skriva så mycket, men det är svårt att hitta tid att sätta sig ner framför datorn och skriva ett genomtänkt inlägg när jag jobbar röven av mig och har tusen saker att göra när jag väl är ledig. Välkommen till vuxenvärlden antar jag?

Förutom jobb så händer det inte sådär jättemycket. Jag spenderar min lediga tid med att umgås med vännerna och familjen, pyssla i min lilla lägenhet och träna. Älskar att springa ute under sommaren!

Förra helgen var jag ledig och på fredagseftermiddagen ringde Sarah (den tjejen jag umgick mest med i NYC) och frågade om jag ville komma till Linköping på lördagen och gå ut! Paulina, en kompis från New York, var och hälsade på där samma kväll så vi passade på att ha en liten NYC-reunion! Vi hade en sjukt rolig kväll med fördrinkar på Charken, sen lite club-hopping. Kul att gå ut i en ny stad!

Sarah och hennes kompis Martina

Hanna och Emelie

Jag och Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test