FALKENBERG 2011

Hej mina fina!

Nu är jag tillbaka efter en uuuuuuuunderbar helg i Falkenberg med tjejerna! Vi åkte i fredags eftermiddag efter jag slutade jobba vid två, men kom inte iväg förrän typ halv sex... De hämtade mig på jobbet, vi handlade mat och sprit och när vi skulle åka iväg vägrade såklart Emmas bil att starta! Så vi skulle ta min istället men när vi körde iväg med all packning och mat (det blir en hel del när det handlar om fem tjejer) så var bagaget alldeles för tungt för min lilla bil...
Så efter ett par desperata samtal fick vi låna Hannahs pojkväns bil som är en combi som orkade både oss och vår packning!
Vi har spenderat helgen med mat, djupa diskussioner, dans, craziness, cykling, minigolf, uteserveringar, skratt, gråt och en jäkla massa vin. Det har faktiskt varit den bästa helgen på hela sommaren för min del och det är tack vare mina älskade tjejer Hannah, Ellen, Emma och Malin! Ni är bäst och jag älskar er!!
Vi har bestämt att det här ska bli en tradition varje sommar, Ellens mammas sommarhus är så mysigt och jag längtar redan tills nästa gång vi åker dit. Det är inte ofta man hinner spendera ett par dygn oavbrutet tillsammans!
Ellen tog de flesta bilderna, men här är de jag tog med min iphone:
Hannah, Ellen och Malin på en uteservering i solen!
Emma och jag
Underbara middagar i solen
KOALA-KRAM!! <3
Nu ska jag soooova, sen blir det jobb hela veckan, läkarbesök och en väldigt spännande sak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test