I´VE GOT THE KEYS!

God morgon!

Jag har varit vaken sedan halv nio och fixat med lite saker, duschat, ätit frukost, packat osv.

Igår eftermiddag åkte jag till min nya lägenhet för att träffa mannen som bor där just nu. Vi snackade lite och skrev på kontraktet. Jag fick även nycklarna så nu är jag redo att flytta in!! Imorgon ska jag och morfar hyra ett släp och börja flytta in de stora sakerna och fixa lampor osv. Morfar är så himla snäll som hjälper mig!

Jag kan fortfarande inte fatta att jag har en lägenhet, en alldeles egen. Det är stort! :)

Nu ska jag packa alla kläder här hos mamma, sen åka till pappa i Mullsjö för att fortsätta packa där. Detta eviga packande...


Jag just nu

Kommentarer
Postat av: Aaron

Congratulations on the new apartment!

The packing seems like that sometimes, 'eternal', haha

2011-01-25 @ 11:39:59
Postat av: tina

fin blogg ♥

kolla gärna in min med:D

2011-01-25 @ 11:49:39
URL: http://tinisen.blogg.se/
Postat av: Sofiee :)

Hej! :)

Jag vill hjärna tipsa dig om en blogg jag är kär i!<3 Jag läser den varje dag. Kolla in den!! Om du inte gillar dessa kommentarer ber jag om urkäkt. <3



Den heter: www.ellamee.bogg.se



KRAM

2011-01-25 @ 12:08:20
Postat av: jessika

fin blogg

2011-01-25 @ 12:08:30
URL: http://drmartens.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Även om det tar en jäkla tid att packa ner allting så ska du se vad härligt det känns när du hänger in allting och packar upp dina saker och ställer ALLT precis där DU vill ha det... Lycka till med lägenheten!

2011-01-25 @ 12:18:32
URL: http://ansoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test