WHAT IF?

Så fort jag är ensam kommer du alltid upp i mina tankar.

Du och jag. Hur skulle mitt liv sett ut om vi struntade i alla måsten för att kunna vara med varandra? Du skulle inte behöva åka tillbaka till Australien för att jobba och jag skulle inte behöva åka hem till Sverige för att leva ett liv som jag inte trivs med.

Jag har alltid tyckt att jag är självständig, jag är stark och kan stå på mina egna ben. Men efter dig är jag ensam. Jag är ensam här i min lägenhet. Du har lämnat ett så stort tomrum i mitt liv och jag vet inte vad jag ska fylla det med.
Du har förstört mig samtidigt som att du har räddat mig på något sätt.

Fan. Jag känner att jag dras längre och längre ner. Jag är så liten just nu. Och jag har aldrig känt mig så ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test