110726

Hej!

Idag är jag ledig, så himla skönt! Jag skulle egentligen åka till Louice i Ulricehamn igår, men jag fick ett migränanfall efter jobbet så det var bara att gå och lägga sig vid 19... KUL!!

Idag mår jag bättre, har fortfarande huvudvärk men det brukar jag ha efter en natt av migrän. Jag måste gå och köpa några migräntabletter, har hört att det ska finnas några bra receptfria.

I helgen var jag ledig så på fredagen blev det utgång med min kära Hannah, lördagen spenderades hos mormor och morfar för en mysig middag och på söndagen var det dags för Lucas dop. Jättemysig dag, det var så kul att träffa alla vännerna från Mullsjö!

Nu ska jag alldeles strax bege mig till Ica Maxi för att storhandla, min lilla kyl ekar verkligen tomt just nu. Jag ska också baka något gott tills imorgon för då kommer tjejerna på en kvällsfika!


Jag och Hugin förra veckan, det var första gången jag satt på en på typ 2 år, helt sjukt!!


På Lucas dop i söndags


Under presentutdelningen. Jag gav Lucas en Bobby Car :)


Lucas sov sig igenom hela dopet och hela presentutdelningen, haha!




Kommentarer
Postat av: evelina

hej josefine!

för det första, jättefin blogg!

för det andra så undrar jag hur du gick till väga för att bli au pair i usa? jag vill verkligen också bli det men det är så svårt att veta vart man ska börja. har kollat runt lite på nätet men det är svårt att avgöra vilka sidor som är seriösa och vilka som inte är det. jag kollade runt i din kategori utifall du hade skrivit något om det, men hittade inget. så länka gärna om du har skrivit något, bara att jag har missat det eller maila mig gärna!:)

tack på förhand:)

/evelina

2011-08-06 @ 12:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test