LISEBERG

Jag kom precis hem från Göteborg.

Igår eftermiddag efter jobbet hämtade jag upp Jonte och vi åkte hem till mamma i Kungsbacka. Vi spenderade kvällen med att spela kubb, prata och äta god grillmat. Innan maten hann jag också med en springtur på typ 4 km, så jäkla skönt!

Idag har vi varit på Liseberg! Jag har inte varit där på säker 4-5 år så det var riktigt kul att vara tillbaka. Vi hann med att åka Balder, Kanonen, Lisebergsbanan, Flumride, Kållorado och UPPSKJUTET! Jag höll fan på att skita på mig, mamma och Jonte tvingade mig att åka och det var det värsta jag gjort på evigheter. Det är verkligen inte min grej att skjutas upp i luften och åka lika snabbt ner! Men jag gjorde det och jag är jäkligt stolt ;)
Atmosfear vågade iallafall ingen sig på. Men mamma var sugen ett tag tills vi gick upp dit och kollade hur högt det verkligen var. No fucking way!!

Vi hade en underbar dag och jag uppskattar alla dagar jag får med min familj. Det är inte ofta man får umgås med dom längre!

Jag och Jonathan vid Balder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test