MISS AMERICA

Herregud vilken vecka på jobbet...

Jag har jobbat sjukt många dagar i rad och det har varit så stressigt med många bollar i luften. Men nu är jag ledig i 3 (!!) dagar i rad, det är en sådan lyx för mig!

Idag sov jag till 10, åt världens godaste frukost med färsk frukt, ägg och juice och har sedan dess tagit det lugnt och fixat med lite saker här hemma. Det behövdes!
Nu ska jag traska iväg till stan och shoppa lite, jag behöver lite hårinpackning, smink och kanske lite kläder. Men ni känner väl mig, jag kommer väl hem med 3 par skor istället! ;)


Idag känner jag mig väldigt Amerikansk med min nya tavla med New York skyline och min amerikanska flagga på tröjan!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ohh gillar teen, var är den köpt? :)

2011-07-08 @ 18:28:28
Postat av: Aaron

Good morning Miss America,

hug!

2011-08-05 @ 10:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test