DINNER AND A MOVIE

Hej!

Jag kom precis ur duschen. Jag har spenderat nästan en timme i badrummet med skrubbning, rakning, inpackning och plockning och gud vet vad. Det var välbehövligt efter denna jobbhelgen!

Trots allt jobb denna helgen så har jag iallafall hunnit med en rolig sak. Igår kväll käkade jag, Malin och Fredrik jättegod pasta på en restaurang som jag inte minns namnet på nu. Efter middagen kollade vi på Pirates of the Caribbean 4, tyvärr tyckte jag att den var skitseg, inte alls lika bra som de förra filmerna... Men jag hade en jättetrevlig kväll ändå!

Imorgon ska jag äntligen köpa min lilla bil! Det fick bli den jag kollade på tidigare i veckan. Fy fan vad jag är glad, en egen bil liksom!! :D


Haha, min snygga vän Malin för ett antal år sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test