GAMLA ÅTERSEENDEN OCH NYA MÖTEN



H
ej mina små vänner!

Nu var det alldeles för längesen jag skrev här! Har inte haft något sug efter det alls faktiskt, jag har varit för upptagen med livet helt enkelt. Men nu när jag väl skriver så inser jag att jag har saknat er lite iallafall! ;)

Vad har då hänt det senaste undrar ni självklart? Jo, jag har haft en awesome och underlig helg i Sthlm med de bästa tjejerna i världen, inte sovit på huuuur länge som helst, jobbat röven av mig på det nya jobbet och utvärderat delar av mitt liv. Det är svårt. Jävligt svårt.

I helgen har jag varit hemma i Mullsjö. Vi hade klassåterförening med min gamla högstadieklass i lördags som var hur kul som helst! Vi blev ett gäng på typ 12 stycken hemma hos Kajsa där vi grillade och gick igenom vad alla har gjort de senaste 5 åren. Det är sjukt hur olika vi är!
Senare under kvällen åkte vi in till Sebbe i stan och hängde där hela natten. Riktigt trevligt! Men roligast var nog att träffa min lilla MellePelle igen! Vi var oskiljaktiga i många år och när vi väl träffas är det precis som vanligt även fast det har gått några år. Hon är fortfarande en fin vän!

På söndagen skulle jag egentligen följa med Emelie till stallet, men det regnade HELA jävla dagen så det blev inget med det. Men jag hann iallafall med en rolig sak, nämligen att hälsa på Emmas och Johans lilla Lucas! Han var så otroligt fin med pyttelite ljust hår på huvudet och underbara blåa ögon (det lilla jag fick se av dom, han tyckte jag var så tråkig att han sov typ hela tiden!). Men gud vad sugen jag blev på att slänga mig över första möjliga kille som kan göra mig gravid, jag vill också ha en liten bebis!!

Så som ni förstår har helgen varit underbar med både gamla återföreningar och alldeles nya möten.
Nu väntar en vecka med jobb, vänner, midsommar och firning av morfar i Gbg. Jag klagar inte!


Jag i Stockholm för ett par helger sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test