MIDSOMMAR 2011

Hej!

Vilken underbar helg jag har haft!

På midsommar jobbade jag hela dagen mellan 8 - 16. Efter jobbet tog jag tåget till Mullsjö för att fira lite midsommar med min syster. Jag kom rätt sent så vi lagade bara lite god mat och umgicks.
Morgonen efter tog vi tåget till Kungsbacka hem till mamma där vi firade morfar som fyller 70 år idag!

Vi har haft det helt underbart, våra släktingar överraskade morfar och vi hade en fest för honom hela dagen och kvällen. Jag träffade släkt som jag inte har träffat på huuuuur länge som helst och mina älskade kusiner som jag inte har sett sen i julas!

Vi åt god mat, pratade minnen och bara hade det underbart. Det är sådana stunder jag kommer minnas hela livet. Det är inte ofta vår familj samlas!

Idag åt vi alla en mysig frukost tillsammans, tog en promenad, spelade boule och åt en jättegod rabarberpaj innan det var dags för mig, min syster, mormor och morfar att bege oss hem igen.

Jag tog bara ett par bilder med min iphone, Peter (min mosters man) tog massor av bilder med sin systemkamera så jag ska visa er dom när han skickar bilderna till mig.
Vi gjorde världens godaste tårta!
Jag och min älskade kusin Fred!

Alltså, HUR söt är inte den här ungen då?? Han har blivit så stor sen jag såg honom sist. Helt underbar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test